Gästskrivare 2

Tjabba! nu kommer dagens inne- & utelista.  (Bara för att Becca e kass o inte berättar vem de e som skriver så berättar jag.. Detta är då Rebecca som skriver dagens inne och ute lista.)   // Beeenjamin

INNE
-
Utomhus, det är helt enkelt stället att vara på just nu
- Valborgsmässoafton, perfekt för grill och myys!
- Djurförsök, definitvt inne! (haha)
- Knorring har öppnat, tjohooo! long time, no see
- Det fina vädret
- Mjöd, finns det något bättre?
- Frejas och min champangelunch på onsdag!!
- Våra sjukt snygga examensmössor, lovley!


UTE
-
Vuxenångest, snart tar gymnasiet slut, sedan är det dags att köpa hus och skaffa barn
- ÅSS, säg nåt bra med det stället...och där ska vi fira att vi går ut skolan?!
- Deadline för slutarbetet, kik er!
- Arken, faktiskt lamt nu när sommaren börjar närma sig
- Beach 2008, jobbigt
- Skaldjur, jag menar, vem vill ha en toast skagen på riktigt??


Kommentarer
Postat av: FREJSAN

sexig lista, jag gillar den

2008-04-27 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0