gästskrivare

TJENAMORS! idag är det inne och utelistan enligt er käre vän FREJA.

INNELISTAN:

- sos-grabbarnas 18-års fest den 10 maj. tää! vi gillar det
- stughäng. bjud på stuga då så kommer jag och hänger
- BYRACKORNA
- popcorn med dip (helst ranch)
- att ha tagit årets första dopp. det är coolt.
- brädspel

UTELISTAN

-
att börna på skolgården / på annan offentlig plats / överhuvudtaget
- frågeformulär a'la "100 frågor om mig själv" som folk fyller i på bilddagboken. seriöst, är det någon som läser? inte? nä, tänkte väl det.
- prison break. förstår inte att folk orkar kolla på när dom "häftiga" brorsorna rymmer för hundraelfte gången.
- lobbyhäng på arken a'la rebecca hermans
- människor som är överdrivet PK
- djurbilder på bilddagboken. jag vill inte se era hästar, hundar. kattor, kossor, giraffer.. en bild går bra men det handlar oftast om tio per dag.


återkommer förhoppningsvis en annan dag med mera inne- och utelista, jag gillar det!
hejdå mongon

puss / frejsan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Fett! =)

2008-04-24 @ 22:03:21
Postat av: Becca

haha, fräänt! men du, lobbyhäng kommer alltid att vara inne!!!

2008-04-25 @ 07:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0